bluetooth i komórka K700i

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 15 Lip 2005, 02:15:09 CEST

Dnia 14-07-2005, czw o godzinie 23:28 +0200, Mariusz Piotrowski
napisał(a):

> I jeszcze : podobno gnome-obex-send działa po przez patch dostępny w cvs
> w nautilus-sendto. Wreszcie jakieś gui.
> Sprawa w gnome-obex-server i błędem w odbieraniu ma związek w tym wpisem
> w /etc/bluetooth/hcid.conf
>          Local device class
>         class 0x3e0100;
> czy został zmieniony przez ciebie, czy też został?

u mnie był class 0x100; i przy uruchamianiu obsługi bluetooth z kde
pojawiała sie sugestia zmiany na class 0x100100;

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl