postfix+mysql+imap

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.wskr.gov.pl
Pią, 15 Lip 2005, 07:25:38 CEST

Jacek Rzęsista napisał(a):

>http://postfixwiki.org/index.php?title=Virtual_Users_and_Domains_with_Courier-IMAP_and_MySQL
>Ja korzystałem z tego. Do zarządzania masz Postfixadmina którego znajdziesz
>tutaj: http://high5.net/postfixadmin/
>Jakbyś miał jakieś problemy - pytaj.

Dzięki serdeczne za wyrozumiałość, mam u siebie chodzącego postfixa
tylko bez mysql a chcę dorobić obsługę poczty przez www, taki kaprys
szefa i do końca nie wiem jak to ugryźć, wiec szukam i kopię za czymś
sensownym.
Jeszcze raz dzięki.

Patras