Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 16 Lip 2005, 16:36:37 CEST

Dnia sobota, 16 lipca 2005 13:02, Arkadiusz Chomicki napisał:
[...]
> ja w ten sposob mam podlaczony dysk twardy ide 3,5 cala
> powiem szczerze ze niezbyt jestem zadowolony poniewaz potrafi zrobic
> kernel panic po pewnym czasie.
Nie no, dysk to i ja podpinam. Mam 10-kę włożoną w ramkę. Na USB 2.0 nie
miałem problemów. Co oznacza u ciebie "po pewnym czasie"? Bo ja nie
doświadczyłem takich niespodzianek. Ale może to nie było "długo" (raczej
rzędu godziny).