Linux i flash

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 17 Lip 2005, 20:02:11 CEST

On 2005-07-17 19:35, Marteen wrote:

>powiedzmy ze tak to ma dzialac. ktos dla firmy zrobil cos takiego

Czyli bęcwał do kwadratu, a ten kto mu zapłacił to drugi bęcwał - albo
ten co zrobił to zwykły naciągacz, a ten co zapłacił to ofiara do
kolejnej potęgi.

> i niestety
>tak ma byc bo inna technika sie tego nie da zrobic.

Nie rozśmieszaj mnie... Filmy masz w tym formularzu czy jakąś strzelankę
first-person? Jeśli czegoś nie możesz zrobić w JS to zawsze jest Java -
ciężka co prawda ale trochę bardziej przenośna niż flaszka. Jeśli Ci
Java nie wystarczy to zawsze możesz client-side aplikacyjkę w wxWindows
napisać, będzie chodzić i na win i na linuksie. A jeśli to ma naprawdę
na wszystkim chodzić - polecam XUL-a, Firefoxa zawsze możesz
zainstalować na paru znanych systemach a "Master of Broken Code" w
dystrybucji PLD nie znalazłem ;)

>a chodzi o to ze po wypelnieniu tego formularza drukuje sie na fax i faksuje
>go do odpowiedniej komorki. gdyby to byl windows to by nie bylo problemu ale
>niestety musi byc linux.

Czyli burak co to popełnił powinien oddać kasę. To co zrobił nie spełnia
założeń.

ethanak