Małe problemy z PLD

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 19 Lip 2005, 14:58:51 CEST

Robert_Tomasik w o2.pl napisał(a):
> Mam najnowszą wersje KDE jaka jest na serwerze a objaw jest od samego początku
> jak tylko zainstalowałem PLD na laptopie.

ac-ready ?

> Bios laptopa jest niesamowicie skąpy nie ma tam ani jednej linijki do APM/ACPI
> Moduły APM nie chcą się ładować (brak urządzenia) a ACPI chodzi. Działają
> wszystkie funkcje włączając spowalnianie procka (i tu dziwna rzecz
> spowalnianie procka jest po to coby laptop dłużej na bateriach pociągną a
> jest odwrotnie, jak spowalniam procka to czas pracy na bateriach spada)

poszkaj w logach czegoś, bo tak to są strzały w ciemno. /var/log i szukaj :D

> Przy próbie załadowania sterów od starszych inteli wywala mi błąd, że nie może
> znaleźć urządzenia. Ściągnąłem stery ze strony intela do 910 ale jest to
> samo.

no to może w ogóle masz coś innego?? lspci -v ? Google?

> Ta opcja też odpada bo ja także jestem za NAT-em, poza tym osoba u której chcę
> to zrobić wie tylko gdzie się przeglądarkę internetową odpala i naciska na
> zakładki. Czasami coś  we writerze napisze i w kadu mnie pomęczy, ale o
> terminalu i ssh nie ma mowy.

No to macie na prawdę spory problem :D IMHO musielibyście zestwaić tunel
z jakimś zewnętrznym serverem i na nim połączyć tunele, albo Ty
zagadujesz ze swoim adminem o wyforwardowanie portu. Inaczej tego nie
widzę :D Chociaż czekaj - jak on ma pld, to może by zkompilować i
zainstalować jakiegoś adminstratora z www?? webadmin czy coś takiego
jest, że można pisać komendy shella na stronie, a on je wykonuje - poszukaj.

Powodzenia!
Cz w rny