,,Forwardowanie IP'' za NAT

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 19 Lip 2005, 18:07:32 CEST

Arkadiusz Chomicki wrote:

> to musisz napisac troszke wiecej.
> nie wiem jaka jest konfiguracja na kompach
> jesli maja ustawione publiczne ip to ta regula ominie to

Ominie, ale pakiety nie będą wiedziały jak dojść... Może tak na prawdę
urządzałby mnie bridge dla jednego MAC adresu?

Konfiguracja ma byc taka:
internet -> eth0 -> router -> eth1 -> siec

Wiekszosc komputerów w sieci ma mieć prywatne IP (maskarada za adresem
routera) i to nie problem, ale kilka ma miec adresy z tej samej puli co
router, a on ma poprzez siebie forwardowac wszystkie do nich pakiety.

To nie powinno byc robione na bazie "ip route" i spółki?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa