Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Śro, 20 Lip 2005, 10:04:14 CEST

On Sat, 16 Jul 2005, Łukasz Maśko wrote:

> Postanowiłem zakupić sobie nagrywarkę DVD (jeszcze nie wiem jaki model -
> może ktoś mógłby polecić coś uniwersalnego). Ponieważ używam głównie

Ja ostatnio sprawiłem sobie LiteOn SOHW-1673S i w zasadzie mam tylko jedno
ale, głośno, choć od razu zastrzegam że nie porównywałem z innymi a
dotychczas wypalałem na Teac'u x6.

> jakością nagrywania (USB 2.0)? Czy nie będzie problemów np. z k3b?

k3b w PLD pluł mi się o growisofs, ale graveman ruszył od kopa.

PS. Jak zdecydujesz się na ten modem to na
http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html jest przepis jak wgrać firmware z
LiteOn SOHW-1693S

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl