[OT]VOIP

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 20 Lip 2005, 20:21:27 CEST

> Witam szanwnych grupowiczów. Czy ktoś z Was korzysta z dobrodziejstw
> telefonii VOIP w domowym zaciszu i czy może się wypowiedzieć na temat
> sprzętu jakiego używa? Interesują mnie szczególnie opinie na temat
> Planet VIP-160 oraz HandyTone 486 lecz jakiekolwiek inne opinie będą
> mile widziane. Przymierzam się do zakupu urządzenia i za wszelkie
> uwagi będę wdzięczny.

Polecam Linksys PAP2, o planetach zapomnij, a 486 jest drozsza od PAPa
(no chyba ze potrebujesz jednoczesnej obslugi linii telefoniczej
analogowej to zdaje sie ze ta bramka to wlasnie ma)

polecam alp.pl.voip ...

BTW czy moze ktos podzielic sie gotowym skryptem dla (no wlasnie HTB
czy CBQ bedzie do tego lepsze) routera dla polaczen na protokole SIP,
albo inaczej (bo pewno prosciej kolejkowanie polaczen z okreslonym IP
i zakresem portow z tym ze chyba w tym przypadku wystarczy okreslenie
IP do ktorego polaczenie powinno miec gwarantowana przepustowosc)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc