bootkietka pld

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 21 Lip 2005, 07:14:52 CEST

Witam
Próbuję zainstalować PLD z dyskietki po padzie systemu. Niestety nie
mogę użyć rescuecd itp, gdyż nie mam cdrom'u i jestem zmuszony
używać stacji dysków. Jednak przy próbie załadowania parteda nie mam
połączenia z siecią. Jestem za routerem, wpisuje odpowiednie adresy,
normalnie ladują mi się moduly i cisza... Czasami tylko jak wklepie
reboot, przy wychodzeniu z usług pojawia mi sie informacja ze eth0
link up, 100Mbit itd. Tylko dlaczego jak go restartuje, a nie po
zaladowaniu modulow?? Uzywalem już wszystkich bootkietek z serwera.
Bootkietki z serii 2.4.24 dzialaly ok tylko z tymi nowymi jest jakis
problem. Moduly ladowane to 8319too lub sk98lin (próbowalem obydwu
kart razem i osobno i też nic...)
Ps. Pisze z bramki internetowej więc prosze się nie czepiać
formatowania, czcionki itp..
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski