blad w kernelu

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 21 Lip 2005, 19:18:31 CEST

Witam
To znowu ja:) Po poradzeniu sobie z siecią, mam problem z systemem.
Nie wiem czy to jest blad w jadrze czy sprzecie ale po zassaniu
pakietow z grupy base (apropos pojawia sie blad w czase instalacji
systemu, ze nie moze znalezc pakietu kernel, zmienilem na
kernel-grsecurity i poszlo) i restarcie kompa wywala mi sie system
przy uruchomieniu jadra:( Zaden kernel panic, nic z tych rzeczy
tylko sekunde po nacisnieciu entera w grubie restartuje mi sie
komputer. Nie wiecie moze co to moze byc i co zrobic aby to wszystko
dzialalo??
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski