Neostrada+Mini-ISO?

Grzegorz Szczepanik gszczepa w wp.pl
Czw, 21 Lip 2005, 21:38:59 CEST

Witam

Próbowałem zainstalować od zera PLD na komputerze podpiętym do Neo.
Wystartowałem z mini-iso (aktualnego), automagiczny instalator i miałem
podstawowy system. Miałem wydrukowaną stronę z docs.pld-linux na temat
konfiguracji Neo (modem Sagem) i wydawało mi się że nie będzie
problemów. Myliłem się :-(

Zgodnie z instrukcją próbowałem zainstalować pakiety z CD i okazało się
że się nie da. Tzn brakuje odpowiednich wersji pakietów,
wspolpracujacych z jadrem 2.6 No i ostatecznie kupa.

Problem jakoś tam rozwiązałem (nie przy pomocy PLD) ale zastanawiam się
czy coś robiłem źle (jestem w sumie początkujący w tej dystrybucji) czy
też po prostu nie ma możliwości uruchomienia Neo dysponując tylko mini-iso?

Oczywiście rozwiązania polegające na ściągnięciu brakujących pakietów
przez sieć też mi wpadły do głowy ale bez uruchomienia Neo nie miałem
dostępu do Internetu.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik