server cvs

drzejek@poczta.onet.pl drzejek w poczta.onet.pl
Pią, 22 Lip 2005, 02:46:49 CEST

On Thursday 21 of July 2005 22:37, Marcin Kuska wrote:
> Witam
> Muszę postawić na PLD 2.0 serwer CVS z dostępem po sieci w trybie pserver.
> Poczytałem trochę dokumentacje dostępną w necie i nic mi to nie rozjaśniło.
> W 2.0 sa takie między innymi pakiety:
>
> cvs-1.11.19-2
> cvs-pserver-1.11.19-2
>
> Może po krótce ktoś opisać, co trzeba zainstalować
Chyba tylko tyle. Konfiguracja? Jak dobrze pamiętam powinno działać poprostu.
Może utworzyć repozytorium. Jeśli chodzi o konfigurację kont urzytkowników
tego cvs, to polecam jakiś podręcznik. Ja strasznie długo się męczyłem, do
czasu aż zauważyłem że wgrałem nie kompatybilne paczki, więc w sumie nie
pamiętam co trzeba ustawić, bo zdążyłem ustawić wszystko.

powodzenia, Andrzej