Neostrada+Mini-ISO?

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Pią, 22 Lip 2005, 08:13:56 CEST

Marcinr napisał(a):

>Z tego co zaobserwowałem faktycznie są problemy z konfguracją dostępu do
>internetu korzystając z samego mini-iso. Problemy dotyczą nie tylko
>neostrady, ale także np. kart bezprzewodowych. Najczęściej trzeba po
>prostu ściągnąć pod innym systemem potrzebne pakiety i doinstalować je.

To prawda neo+ oraz nietypowe WLAN(acx100 itp) to jeszcze sporo zabawy.
Ja mam takie rozwiązanie:
- dziwne WLAN - zrobione niedawno przez Averne installcd:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-discuss-pl/2005-May/007923.html
ftp://ftp.livecd.pl/installcd/
- Jeśli chodzi o neo+ to:
ftp://ftp.rescuecd.pld-linux.org/
w wersji beta(jajko 2.6.x) ponoc nie działą Sagem. Thompson  działa na
100% sam sprawdzałem u znajomego, wesji current (2.4.27r1) ponoć działą
Sagem na 100%.

--
** Pozdrawiam Jan Wideł ** Linux Registered User #39454 **
** http://debian.maszyna.pl ** jasiek(at)debian.maszyna.pl **