naprawde transparent proxy

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 24 Lip 2005, 12:51:57 CEST

Dnia sobota 23 lipiec 2005 23:58, Pawel Sikora napisał:

> google : frame diverter ?

hm dla Mnie to w sumie ni w 5 ni w 10 chociaz ciekawy pomysl.
moja konfiguracja wyglada tak:

<WAN2>-----------ROUTER------------------------- Switch z VLANem

router rutuje zew adresy IP. Switch jest z VLANem ale to chyba bez znaczenia.
No i wszelkiego maści whatismyip.com ładnie piszą: your IP: xyz.
no i proxy detected: xyzx.

wymieniona przez ciebie projekt (frame diverter) wymusi Na mnie zmiane
konfiguracji ktorej nie chce bo się poprostu nie da, bo sęk w tym, że mam dwa
różne łącza.

--
Krzysztof Taraszka                          (dzimi w pld-linux.org)