znikająca domyślna trasa

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 25 Lip 2005, 01:05:51 CEST

On Sunday 10 July 2005 01:37, Tomasz Grobelny wrote:
> Czas po którym znika jest prawdopodobnie zależny od parametru
> MaxRtrAdvInterval w radvd po stronie routera. Ani konfiguracja routera ani
> konfiguracja klienta nie zmieniała się ostatnio poza tym że na obydwu
> wykonano poldek --upgrade-dist przy czym wydaje mi się że problemy zaczęły
> się dopiero po aktualizacji softu na routerze. Macie jakieś pomysły co sie
> mogło zmienić?

Tak dla potomności.
Problem jest prawdopodobnie związany ze zmianą kernela 2.6.8-4 na 2.6.11.5-3
na routerze. Pomiędzy tymi wersjami musiała nastąpić zmiana sposobu obsługi
wywołania setitimer() co powodowało przedwczesne przeterminowanie timera gdy
ustawiony czas był zbyt krótki. Jak dojdę jak to poprawić to się pewnie
odezwę...

Tomek