server cvs

drzejek@poczta.onet.pl drzejek w poczta.onet.pl
Śro, 27 Lip 2005, 02:46:06 CEST

On Wednesday 27 of July 2005 00:05, The Undefined wrote:

> hm..
> a masz dopisany katalog /var/lib/cvs to listy uprawionych do dostępu
> przez cvs-a?
Ja wspominam instalowanie cvs na pld tak: z rozpędu zainstalowałem różne
paczki i przez tydzień się biedziłem. Przekonfigurowałem wszystko. Jak już
doszedłem że wystaczą 2 paczki wystarczyło skonfigurować tylko konta w cvs.
Napisz w jaki sposób się logujesz? pserver, czy jakoś inaczej?

pozdrawiam, Andrzej