dot. install CD

Maciej Brosz mkbrosz w post.pl
Pią, 29 Lip 2005, 16:48:25 CEST

Przemysław Backiel napisał(a):
> Witam,
>
> sciagnełem sobie installCD który kiedyś był tutaj podany (bazujacy na
> LiveCD) chce rozpocząć dalej instalacje systemu, ale nie wiem co mam
> zrobić :(
> gdzie znajdę jakies info co dalej robic, a może ktoś dobry mnie poprowadzi?
>
> a moze niedlugo pojawi sie jakis nowy mini-iso ?
> (z instalacja bazująca na 2.6 a nie na na 2.4)

Witaj,
Pozwolę sobie odpowiedzieć, bo świeżo jestem po instalacji pld ac... a
właściwie to jeszcze w trakcie.

Instalowałem z Rescue CD, bazując na sugestiach zawartych na stronie
http://pl.docs.pld-linux.org <--- masz opisane wszystko krok po kroku.
System który zainstalowałem chodzi na kernelu 2.6.11.10-6.
Wszystko działa i chodzi jak żyleta.

Maciej.