su inny_uzytkownik

Maciej Brosz mkbrosz w post.pl
Pią, 29 Lip 2005, 18:26:47 CEST

Witam,

Czy w pld są jakieś restrykcje, związane przelogowywaniem się na konto
użytkownika B z konta usera A?

Wcześniej używałem mandrake'a i kiedy coś istotnego robiłem i nagle
pojawiała się żona :) z chęcią NATYCHMIASTOWEGO sprawdzenia poczty
otwierałem dodatkowy terminal su inny_user, potem hasło i mogłem szybko
odpalić jej np. thunderbirda. Jak widzicie sprawa jest poważna ;)

Tymczasem w pld jakoś mi to nie wychodzi.

Podpowiedzcie coś proszę, bo właśnie wisi nade mną ;), a ja zdurniałem,
dodam że ściąga mi się poldkiem openoffice i zostało jeszcze ok. 1 h, a nie
chciałbym tego powtarzać.

Dzięki za ew. ratunek!

Maciek.