dot. install CD

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 30 Lip 2005, 11:10:32 CEST

Krystian T napisał(a):

>                ^ jak to pisałem to nie wyglądało tak brzydko jak przy
> czytaniu :/

nie ma modułu
looknełem i widze są tylko karty do bezprzewodówek
a do przewodówek nie ma
karta stara, klasyczna, rtl8029, moduł ne2000 smiga na niej, ale przy
instalacji z wersji min iso, na installcd nie ma go
a moze tak to jest, ze installcd jest przygotowany tylko dla wifi i masa
kontrolerów do dysków, taki błysk gdzies widziałem, ale głowy nie dam
czy to przywidzenie jakies nie było :(

ale robie instalacje z rescueCD tak jak mi polecono i mam nadzieje ze
bedzie ok :)

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel