błąd w kernelach 2.6

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 30 Lip 2005, 12:26:46 CEST

Dnia sobota 30 lipca 2005 11:35, Dariusz Knociński napisał:

> [ciach]

> To jest jakieś ograniczenie rozdzielczości zegra bo przy 500 us działa
> poprawnie na jądzrze 2.6.11.10-6smp.

Ale to powinno działać od 1usec. Przynajmniej wg dokumentacji która mówi że
czas jest zaokrąglany w góre. Poza tym na innych systemach działa. Co ciekawe
na waniliowym 2.6.12 też (czyli to błąd w PLDowym kernelu). Niestety przez
najbliższy czas nie będę miał możliwości sprawdzenia co jest nie tak.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny