Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 1 Cze 2005, 07:14:17 CEST

On 2005-06-01 01:13, Miesiu wrote:

>A po co to w Amidze?  Miałeś Serwer na Amidze???

A nie - to znaczy kiedyś eksperymentalnie postawiłem ale działał tylko
przez parę dni (A1200 podpięta plipem do routera na RH 5.1, apacz i
jakieś moje doświadczalne cgi) - plip niestety zżerał jakieś 90% mojego
68030 :(

A Lightfucker to był mój bardzo rozpaczliwy wynalazek - próba (całkiem
udana zresztą) zrobienia jakiegoś mocniej automatycznego sterownika do
świateł i innych efektów w teatrze, miało to wyjście midi do pulpitu
Lightmaster XL (12 kanałów) oraz kilka wyjść sterowania filtrami,
magnetofonem itp., właśnie te były podpięte do parportu. No i jak każdy
rozpaczliwy i prowizoryczny wynalazek działał przez chyba siedem lat :)

ethanak