[announce] PLD InstallCD v0.1-1

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 1 Cze 2005, 11:58:38 CEST

> W związku z zapotrzebowaniem na małą płytkę bazującą na kernelu 2.6 oraz
> zawierającą sterowniki do popularnych kart radiowych (rt2[45]00, madwifi,
> acx100, ipw2[12]00) powstała płytka InstallCD. Nie posiada ona automatycznej
> detekcji niczego poza kontrolerami IDE/SCSI/SATA. Posiada za to mdadm i
> lvm2 ;-) Zapraszam do testowania i zgłaszania błędów. Płytka dostępna jest do
> pobrania z:
> ftp://ftp.livecd.pl/installcd/

pobralem, nagralem, wystartowalem ....

moze to poprzez moja niewiwedze ale ... w jaki sposob oprawnie i
zgodnie ze "sztuka" mam podniesc interface "bezprzewodowy" ?
mam karte Cisco Aironet 350, ktora ladnie widac w lspci, obslugiwana
jest modulem airo, ale nie moge doszukac sie pliku konfiguracyjnego
dla interfacu wifi.

gdy robie ifup eth0 to wywala mi bledy:
requaired to Set Nickname, to few arguments, 8B1C
no to google podoowiadaja zeby odpalic:
modprobe airo
iwconfig eth0 essid _essid_ mode managed
a pozniej ifup eth0 i pobiera ladnie z dhcp potrebne informacje.

Tylko czy tak zawsze trzeba robic ? a moze jednak gdzies plik
konfiguracyjny w ktorym te parametry odnosnie AP WEP itd mozna podac ?
a pozniej juz tylko ifup eth0 i mamy siec ...

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc