[ot] Re: Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 1 Cze 2005, 12:45:58 CEST

Marcin Doliński napisał(a):

>Nie trzeba w googlach klikać, starczy zobaczyć loga z php ;-)

Akurat :-P

Należałoby jeszcze wiedzieć co autor miał na myśli pisząc takową
instrukcyję i dlaczego php4 uznał ją za poprawną... gdybym ja się na tym
czortostwie znał to pewnie bym bez klikania, szukania i gderania jako
ten guru od razu oscommerca poprawił...

Cóż - wśród znanych mi języków php akurat nie zajmuje czołowych pozycji
(powiedzmy że plasuje się gdzieś pomiędzy "językiem w którym mogę
przeczytać jakiś prosty kod" a "językiem o którym owszem kiedyś
słyszałem") toteż nie pcham paluchów do plików klientów (zresztą żebym
ja był klientem i jakiś administratorszczyk mi brudne łapy pchał do
plików w ~ethanak tobym się chyba mógł poczuć lekko urażony). Skąd ja
zresztą biedny żuczek miałem wiedzieć, że naprawienie błędu w jakimś
programie polega po prostu na wyciepaniu instrukcji która generuje
błąd... u nas w świecie C tak nie ma :)

Niestety - nie ma ludzi którzy wiedzą, znaczy, wszystko - a przynajmniej
ja się do takowych nie zaliczam ;)

ethanak