Postfix+sasl+pgsql+courier-imap/pop3+squirrelmail

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 1 Cze 2005, 16:52:05 CEST

Użytkownik Jan Widel napisał:

>Witam wszytkich:
>
>w logach mam coś takiego:
>Jun  1 15:25:01 jkc imapd: Failed to create cache file: maildirwatch
>(login w domena)
>Jun  1 15:25:01 jkc imapd: Error: Input/output error
>Jun  1 15:25:01 jkc imapd: Check for proper operation and configuration
>Jun  1 15:25:01 jkc imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).
>
>w googlach piszą o fam i portmap, które jaj mam zianstloawne

w /etc/courier-imap/imapd
musisz znalezc linijke
IMAP_USELOCKS=
i ustawic ja na
IMAP_USELOCKS="0"

>Squirrelmail po zalogowaniu wywala:
>***BŁĄD: Nie można wykonać polecenia.*
>Zapytanie: CREATE "mail/INBOX.Sent"
>Podany powód: Invalid mailbox name.
>I nie wyświetla prawej ramki.

rozumiem ze uzywasz formatu Maildir
musisz sie zdecydowac w jakim folderze bedzie przechowywana poczta,
ja mam na koncu ww pliku:
MAILDIRPATH="Maildir"

i taki folder musi istniec w katalogu uzytkownika

--
Lukasz