Instalator i SATA

Radosław Kintiz radek w rakin.eu.org
Śro, 1 Cze 2005, 20:01:45 CEST

Marcin Doliński napisał(a):

>InstallCD (o którym pisałem kilka postów wcześniej) obsłuży Ci te dyski. W
>dodatku powinno samo grzecznie wykryć kontroler.

Dzięki. Zadziałało. Jeszcze jedno pytanie, uwaga. geninitrd nie wpakował
do initrd odpowiednich sterów do dysku. Zapakował tam obsługę IDE.
Przepakowałem ręcznie, bo nie mogłem dojść do tego z jakich plików czyta
informacje o systemie. Ktoś może mnie oświecić. Dodam, że /etc/fstab był
wyedytowany, a w /etc/modprobe.conf był alias scsi_atapter (czy jak to
się tam zwało).

Radek

--
Radosław Kintzi (radek at rakin.eu.org)