[announce] PLD InstallCD v0.1-1

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 1 Cze 2005, 22:29:46 CEST

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 1 czerwca 2005 (21:47:31) można przeczytać:

> Mogę dodać taki "templejt" jeśli chcecie.

ja poprosze, taka informacja dla kogos kto w za pomoca tej plytki chce
postawic system moze okazac sie bezcenna.

BTW a co ze zmiana MAC w przypadku wifi ? jak to mozna zrobic ? czy
tutaj MACADDR=xxxxxxxxxx tez zadziala ?

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc