fbsplash

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 2 Cze 2005, 00:06:34 CEST

Witam
Wiem, że było to już wałkowane, ale czytałem i zrobiłem w/g
http://pl.docs.pld-linux.org/konfiguracja_fbsplash.html
efekt - "can't open /dev/fbsplash"

czytałem archiwum listy i zmieniłem mknod /dev/fbsplash c 10 63 na
mknod /dev/fbsplash c 10 62
i /dev/fbsplash już jest ale teraz mam:
"FBIOSPLASH_SETSTATE failed, error code 515
Hint: are you calling 'setpic' for current virtual console?"

Nie bardzo wiem co z tym zrobić, a google nic nie podpowiedziały.

Aha z instrukcji w dokumentacji nie robiłem
geninitrd -v /boot/initrd_nowy 2.6.7
ale to IMO nie powinno mieć znaczenia, bo initrd_nowy nigdzie nie jest
używany.

$ rpm -q kernel-smp splashutils splashutils-theme-darkblue
kernel-smp-2.6.11.5-3
splashutils-0.9.1-1
splashutils-theme-darkblue-1-1
Krystian T