Czym CD Audio -> MP3 ?

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 2 Cze 2005, 12:16:10 CEST

Michal Kochanowicz napisał(a):
> Czyli 2:1 dla grip. A do kodowania lame jest OK czy jest coś lepszego
> (jakość)?

Ja używam KAudioCreator, klikalny pod KDE, do konwersji używa
FLAC/OggEnc/lame

> No niestety odtwarzacz w samochodzie czyta tylko mp3/wma :(

:/

Ja się zastanawiam, jest jakaś wtyczka do K3b żeby wypalać mpc jako audio?

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl