2.0 - gdzie jest paczka kdebase... ?

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Czw, 2 Cze 2005, 23:26:39 CEST

Witam,

 Pobrałem z serwera wszystkie 6 ISO PLD 2.0, wypaliły się piknie :)
Ale....ale... ale....
Przy instalacji wybrałem Workstation i KDE jako pulpit.
problem w tym że przy instalacji nigdzie nie może znaleźć paczki
"kdebase-....rpm" są jakieś dodatkowe paczuszki ale tej podstawowej i
najważniejszej brak. Przy instalacji z netu to samo :/

Czy ja robię coś źle i czegoś nie rozumiem czy poprostu nie ma tej paczki i
coś jest zwalone? Nie mam ochoty na jakieś mandrivy czy redhaty i inne
wynalazki. Chciałbym Boćka mieć na jako miejsce wszelkiej pracy.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a