Autoryzacja wysyłania poczty z kmail-a przez postfix. - Instalnąć cyrus-sasl-* kmailowi.

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pią, 3 Cze 2005, 16:50:34 CEST

Mateusz Korniak wrote:
> [...]

problemu).

> Po stronie kmaila zainstaluj odpowiednie cyrus-sasl*.
> Powinno iść do FAQ...
I do banner - jeśli nie idzie...
Wkurza mnie to trochę bo teraz prawie wszyscy robią SMTP-AUTH i poczta
nie działa od ręki... A Req nie chcą dać ;-)

--
Andrzej Zawadzki