2.0 - gdzie jest paczka kdebase... ?

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 4 Cze 2005, 09:30:07 CEST

Cześć Michal

Dnia 02.06.05, napisałeś:

> Nie ma takiej paczki. Została całkowicie rozparcelowana na podpakiety.

To jak zainstalować i odpalić KDE ?
Czy to w ogóle możliwe dla kogoś nie wyspecjalizowanego w linuxie?
Ja chcę zwyczajnie zainstalować co trzeba i odpalić pulpit w KDE.

Czy może lepiej podarować sobie ten temat?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005

Zobacz projekt nowej strony glownej portalu INTERIA.PL