Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 4 Cze 2005, 16:16:15 CEST

Hello Dariusz,

Saturday, June 4, 2005, 3:22:37 PM, you wrote:

> I ja! I ja! I ja też!
> poldek --shcmd='lli' > plik
> :-)

Hmmm... czy to jakaś dziwna reakcja na pytanie zadane przez kobietę że
każdy musi się odezwać? ;)))

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i mam nadzieję że następnym razem moje
pytania będą dotyczyły bardziej wyrafinowanych problemów. Naprawdę nie
jestem blondynką ale nie wpadłam na takie wykorzystanie shcmd z helpa ;]

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com