kdm SIGSEGV

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Sob, 4 Cze 2005, 16:21:57 CEST

> A same X chodzą? (X z konta root)

jak używam gdm to chodzą, jak dam startx (bez gdm i bez kdm) to też
chodzą tyle że ładuje się twm (chyba twm ;) )

> Jeśli tak to najlepiej podmień:
> /etc/X11/kdm/kdmrc.rpmnew za /etc/X11/kdm/kdmrc

te pliki były identyczne (rozmiar i data i na oko tresc tez) i podmiana
nic nie dała, na forum pld ktoś wklejał treść tego pliku i wkleiłem tą
treść do mojego kdmrc i nic, dalej kicha.

a co do tego preloadera kde to w kdmrc go wyłączyłem i też nic nie dało
:/ skąd mogę pobrać inną wersję kdm?? nie musi (ale może) być rpm