Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 4 Cze 2005, 16:44:42 CEST

On Sat, 04 June 2005 16:25:56 +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Ano. Ja chyba zacznę się podpisywać "Michalina" ;)

$ echo "score '~f Michalina' 1000" >> .muttrc

:-)

--
Dariusz Laskowski                 Na starym filmie siedział Lenin, rozprawiał
darlas at post.pl                 o polityce i z wyraźną czułością trzymał na