amule 2.x - pytanko do userow

Kiesiu kiesyoo w o2.pl
Nie, 5 Cze 2005, 17:49:26 CEST

Sławomir Kawała wrote:
> Czy u Was amule 2.x rozwiazalo problem znacznego obciazenia cpu ?
> Wlasnie upgrejtnalem z 1.x i dalej to samo... a niby mieli to poprawic.

Oficjalnie wersja 2.0.1 ma naprawiać ten błąd. Ja używam właśnie tej,
własnoręcznie skompilowanej, ale jak widzę na FTP też jest wersja 2.0.1

U mnie właściwie działa dobrze (kilka procent obciążenia procesora),
cociaż raz już się wysypał (98%). Ale nie umię powtórzyć tego błędu,
więc to nie błąd ;). A Ty co, cały czas koło 100-ki czy tylko raz Ci się
zdarzyło. Bo jeśli umiesz to powtórzyć daj znać o błędzie na
http://www.amule.org/abugs/

pozdrawiam
Kiesiu