clamav problem z RAR'em

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pon, 6 Cze 2005, 00:45:40 CEST

Łukasz Buczyńśki wrote:

> to też zrobiłem.. co za tym idzie wszystkie rar'y czyli większość
> załączników nie będzie sprawdzana.. to chyba nazbyt radykalne
> rozwiązanie. Ma ktoś inny pomysł?
Użyj czegoś pośredniczącego między MTA, a clamd np. amavisd-new -
on korzysta z unrara systemowego.
Używanie ScanRAR nie jest zalecany tak czy inaczej.

W wersji 0.9 clamav będzie potrafił poradzić sobie z rarami Winarara 3.0.
(devel już podobno potrafi)
Zresztą zip też jest przepisywany.

--
Andrzej Zawadzki