wine i X11 ??

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pon, 6 Cze 2005, 08:55:05 CEST

Dnia niedziela, 5 czerwca 2005 22:45, Piotr Grymkowski napisał:
...>
> Hmm i chyba już wiem dlaczego miałem ciągle zwisy:( Jak zrobiłem
> upgrade kernela do 2.6.11.5 chyba, to z wine nic nie mogłem
> wystartować. Myślałem że to wine a tu kernel najwidoczniej (i to
> niezależnie co odpalę z wine )
Niestety potwierdzam :(
wine z zbudowane z cvs (tnx paladine i Charles za wskazówki) wykłada się
też z twardym zwisem, przedtem pisze coś o zmianie palet i jeszcze
czegoś w rejestrze, ale było tego dużo a skopiować/wkleić się nie
dało :( ...
Zabawy z cofaniem jądra nuszę odłożyć na później :(

Pozdr.
Paweł
--
"Pan Bóg jest nieograniczenie miłosierny
 a polityk polski na ogół niemiłosiernie ograniczony".