Autoodpalanie Screen'a i "znikajace" konsole..

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 7 Cze 2005, 20:00:49 CEST

Witaj pld-users-pl!

Chcialbym zapytac grupowiczow, co moze byc przyczyna ze podczas startu
systemu jak sie odpala screen (dla uzytkownika - odpowiedni wpis w
crontab) to mimo iz jest zapis ze .screenrc jak ponizej to konsola sie nie
pojawia (gdy sie zaloguje po ssh, to program chodzi w tle ale nie ma konsoli
dla niego).
Generalnie zastanawia mnie to, bo nie wywoluje go z "$" na koncu lini.

a wpis w .screenrc jest taki:
======
screen -t EKG 0 ekg
screen -t LOGi 1 su --c "tail -f /var/log/messages"
screen -t COD:UO_Server 2 ./.!coduo
screen -t IPTraf 3 sudo iptraf
screen -t ToP 4 top
screen -t TS2 5 ./.!tspk2
======

generalnie wszystkie konsole sie tworza, zas ta ostatnia wywoluje
program, ale nie zostaje juz po nim konsola..
Wpis z pliku .!tspk2 jest nastepujacy:

======
#!/bin/sh

# Serwer Team Speak 2
cd /home/users/pszemaz/tss2_rc2/
sh teamspeak2-server_startscript stop
sh teamspeak2-server_startscript start
cd ~
======

Podobnie jest z innym programem, lanowym serwerem NFS.. jak go odpalic
po zalogowaniu sie do screen'a to sie ladnie uruchamia i widze w konsoli
co sie dzieje na biezaco.. a jak z autostartu to program pracuje w tle
i w sumie nie wiem co sie w nim dzieje..

Jesli moglbym dostac jakas wskazowke, bede wdzieczny, moze o czyms
zapominam w pliku .screenrc ?

Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,