neostrada sagem zrywanie połączenia

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 08:39:37 CEST

Dnia 07-06-2005, wto o godzinie 21:18 +0200, Adam Mikuta napisał(a):
> Mam problem z neostradą (sagem) na nowym jądrze z AC.
>
> eagle-usb-2.2.0-3
> kernel-usb-eagle-2.2.0-3 w 2.6.11.10_6

mam dokladnie taki sam zestaw i poza tym ze autoryzuje sie zawsze 2 razy
to potem nie mam zadnych problemow.

W jednym miejscu mam tak ze neo mi zrywa od czasu do czasu i jest to
bardzo nieregularne. Nie zalerzy tez od platwormy bo na WinXP robi to
samo. Slyszalem kiedys ze jak w paczce kabli jest ISDN to moze tak byc.
Sprobuj tez wymienic ten filtr do telefonow co daja. Zdarzyl mi sie
uszkodzony i telefon mi rozlaczal internet.

TiweK