[Off-Topic] PowerEdge 2800

Rafał Bisingier ravbc w man.poznan.pl
Czw, 9 Cze 2005, 15:14:38 CEST

Witam,

Przepraszam za offtopica, ale ktoś się tu kiedyś chwalił, że ma serwer
postawiony na Dellach, nie jestem jedynie pewien czy dokładnie modelu
2800.
Problem mam, wydawać by sie mogło, prosty:
W tymże Dellu PowerEdge 2800 nie ma standardowo ani jednego
standardowego PCtowego przewodu zasialania (takigo jak do dysku - trapez
4piny). Jest możliwość uzyskania takiego wtyku, ale wymaga to specjalnej
przejściówki, którą Dell Polska chce mi sprzedać w komplecie z kieszenią
na dyski za bagatelne 700 zł netto.
Ponieważ potrzebuję jedynie tego nieszczęsnego kabelka, więc mam prosbę:
jeżeli ktoś z Was ma dostęp do takiego sprzętu z tym kabelkiem, to
bardzo prosiłbym o jakiś schemat tego kabla albo chociaz w miarę
dokładne zdjęcia, żebym mógł sobie sam ten kabelek zrobić (co mi
z resztą również w Dellu zaproponowali).
Jeżeli taki serwer stoi gdzieś w Poznaniu, a nie macie czasu/ochoty w
nim grzebać, to będę bardzo wdzięczny za możliwość zajrzenia do niego na
2-3 minutki.
Przez ten cholerny kabelek, szef mnie chce prawie zagryźć ;-) Ale kto
mógł wiedzieć, że w sprzęcie za 12tys nie będzie żadnej możliwości
podłączenia standardowych PCtowych komponentów...

PS. Żeby nie był tak całkiem off-topic: na tym dellu stoi już PLD ;-)

--
Pozdrowienia
Rafał Bisingier