[Off-Topic] PowerEdge 2800

Rafał Bisingier ravbc w man.poznan.pl
Czw, 9 Cze 2005, 16:31:29 CEST

On Thu, Jun 09, 2005 at 04:02:11PM +0200, Piotr Skwarna wrote:
> Czyżby ?
>
> http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=PowerEdge+2800+power+supply&btnG=Szukaj&lr=

Chciałbym, żeby to było takie proste ;-)
Najlepsze co znalazłem to:
http://www.shyang.biz/images/powerharness.jpg
Ale to zdjęcie jest niestety niezbyt wyraźne. Niestety jak dotychczas
nie udało mi się znaleźć żadnych konkretów na temat tego kabelka.
Potrzebny mi jest jakiś schemat lub dokładniejsze zdjęcie, a czegoś
takiego nie znalazłem jak dotychczas... :-(
Wiem już dokładnie jaki ma symbol ten kabel, ile kosztuje w Dell UK i jak
go ciężko wyciągnąć od Dell USA, ale nadal nie wiem jak on dokładnie
wygląda (a zwłaszcza jak są rozłożone sygnały na tej 14pinowej wtyczce).

--
Pozdrowienia
Rafał Bisingier