przycik na cd i umount@gazeta.pl

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 11 Cze 2005, 12:17:14 CEST

Sylwester Gruszka wrote:
> nie nie, eject mi działa, chodzi o supermount żeby nie trzeba było
> klikać na ikonę i klikać wysyuń tylko nacisnąć na napędzie (na obudowie
> komputera :P ) przycisk eject i żeby się samo odmontowało

To nie zrozumiałam :) Myślałam że kliknięcie na ikonkę na pulpicie (i
przycik eject pod ikonką ;) ) nie przekracza możliwości ZU ;) Moja sis
jakoś sobie radzi ;)
Jak to zintegrować z przyciskiem na obudowie to rzeczywiście nie wiem bo
nie było mi potrzebne...