przycik na cd i umount@gazeta.pl

Sob, 11 Cze 2005, 13:30:32 CEST

Sylwester Gruszka napisał(a):

> [...]
Cóż - przepraszam za zamieszanie - supermount, to dodatkowy fs.
Potrzebuje  łaty na jądro.
Ja sobie co jakiś czas dodaję ją do kernela z distro.
Było to już tu parę razy roztrząsane.
Podobno na devel też, ale ponieważ, nie dodaje to nic specjalnego, a w
dodatku zintegrowanie np. z gnome-volume-menager, lub hal/dbus,
wymagałoby ingerencji w te programy (to moja opinia),  więc nie ma w
standardzie.

--
WK
Wypusty: