Jak udostępnić pliki dla Windows przez Internet?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 12 Cze 2005, 11:39:40 CEST

On Sun, 12 June 2005 10:56:36 +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Hmmmm to wygląda bardzo ciekawie :) Mogę prosić więcej inforacji? Da się
> to podmountować zarówno pod Windows jak i pod Linuksem?

Szczegółów nie znam (nie było mi potrzebne), ale da się po oboma systemami.
Zdaje się, że w PLD CVS jest coś do obsługi tego pod Linuksem.

> No i skąd wziąść zaproszenie?

Podaj mi tyle adresów e-mail ile potrzebujesz zaproszeń
(zaproszenia trzeba wysyłać pod konkretne adresy),
to Ci zaraz wyślę tyle ile potrzebujesz,
ale nie więcej niż pięćdziesiąt.

--
Dariusz Laskowski                          FAT rulezuje, można sobie
darlas at post.pl                          defrag zapuścić i patrzeć