dzwiek w 2x kde

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Nie, 12 Cze 2005, 15:01:02 CEST

odkąd mam kde 3.4 cieszę się możliwością przełączania użytkowników bez
potrzeby wylogowywania poprzednich ale... kjedy jedno kde jest
uruchomione to druga kopia nie może sobie uruchomić dźwięku :(
"...could not initialize sound driver..."

być może kiedy się ma alsę to wszystko jest ok ale ja nie mam alsy i nie
mogę jej mieć bo mam "errog get controls...blabla i error set
controls...blalabla" i żadne updejty nie pomagają.
działam na oss i esd i arts (nie wiem jak to jest w rzeczywistości ale
chyba arts i esd używają tego oss)
czy da się coś z tym zrobić??