Jak udostępnić pliki dla Windows przez Internet?

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Nie, 12 Cze 2005, 17:35:31 CEST

Dnia Sunday 12 June 2005 01:20, Michał Sutkowski napisał:

> może być openswan, choć mnie nie udało się zrobić, żeby winxp przy pomocy
> wygenerowanego certyfikata się połączył :/ Ładuje go ale nie chce użyć do
> połączenia się z serwerem. Może coś źle wygenerowałem go? Nie wiem.

A miałeś oba certyfikaty (serwera i klienta) podpisane przez to samo centrum
certyfikacji i zainstalowany certyfikat centrum?

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658