Magiczny klawisz SysRq

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Pon, 13 Cze 2005, 00:53:20 CEST

W dniu kojarzonym jako poniedziałek, 13 czerwca 2005 00:04, osoba znana jako
Dariusz Laskowski nastukała:

Wiem ze moze glupio sie przyznawac, ale jestem juz tak zmeczony ze chcac
nacisnac H trafilem w B :-|
Dobrze ze ext3 to przezyl, ale i tak powrot online zajal mi 45 minut...
Z takim magicznym klawiszem to nie ma po co skakac na bungee ;-)

Pawel