gnome-bluetooth

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Pon, 13 Cze 2005, 01:10:46 CEST

Un dia un hombre llamado Fryderyk Dziarmagowski tenia una idea:
> On Sun, 12 Jun 2005 23:14:19 +0200
> Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:
>
> [ciach]
>
> poprawione, poleciało do test. proszę o przetestwoanie i podzielenie
> się wrażeniami czy nadaje się to do Ac.

Startuje. Znajduje telefon i to w zasadzie wszystko. Nic dalej nie mogę
zrobić. Jedyne co mi działa to edit->usuń.
Może jeszcze czegoś nie wiem, wcześniej używałem tylko kbluetooth.
Wystartowany z konsli gnome-obex-server podaje po skanowaniu takie informacje:

** Message: inquiry_result:     bdaddr 00:E0:03:3C:CB:A7 class 520204
** Message: Already know about 00:E0:03:3C:CB:A7, preparing for
rediscovery
** Message: inquiry complete

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269