pld i odbieranie faksow

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pon, 13 Cze 2005, 08:57:05 CEST

Dnia poniedziałek, 13 czerwca 2005 01:46, l00natyk napisał:
> [...]
Ze stacjonarnym kompem chodzi mi ładnie stary zewnętrzny Us Robotics
Sportster 28VI (jako rezerwowy nadajnik faksów bo biurowa maszyna
faksowa często fiksuje z nadawaniem; w odbiorze jest dobra, dlatego
modemu dotąd do odbioru nie wykorzystywałem ;))
> ja na ten przyklad mam w laptopku modem z czipsetem lucent, taki
> super ekstra dla jednego i slusznego systemu i ladnie mi dziala.
Z którym jądrem? Bo mi też działał - do 2.4.21. Potem (jądra 2.6.3 do
2.6.7 włącznie) przestał. Budowanie ani z cvs ani z oryginalnych źródeł
nie szło. Teraz mam 2.6.11-6-grsec i nie wiem czy chce mi się jeszcze
raz próbować ... choć z drugiej strony jak już mam ten modem wbudowany
to dlaczego nie miałby być gotów do pracy? Właśnie zwłaszcza do
faksowania...
Laptop Compaq Armada m700, modem (wg lspci):
Serial controller: Lucent Microelectronics LT WinModem
ostatnia chodząca u mnie wersja softu: ltmodem-8.26a9
Pozdr.
P.
--
"Pan Bóg jest nieograniczenie miłosierny
 a polityk polski na ogół niemiłosiernie ograniczony".