PLD + fax

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 13 Cze 2005, 13:08:32 CEST

Sławek Owoc napisał(a):

> ehh te czasy Amigi - az lezka sie kreci w oku ...

O właśnie...

>a czy bedzie potrafil wyslac emailem na jeden wskazany adres tego faxu
>jako zalacznika w emailu w formacie pdf (ew tiff) ?

efax jako taki nie potrafi nic. Natomiast:

a) efix (pakiet efax) potrafi skonwertować odebrany g3 do ps
b) ps2pdf potrafi skonwertowac ps do pdf

lub:

a) efix potrafi skonwertować g3 do tiff
b) nieaktualny

oraz:

c) metasend (pakiet metamail) potrafi wysłać maila z załącznikiem pod
wskazany adres

Zresztą w książce o hiszpańskim chłopcu imieniem Manual jest ładny rozdział:

DELIVERING RECEIVED FAXES BY E-MAIL

ethanak

>gratulacje Tatusiu !!! przekaz pozdrowienia Mamie od mojego 7
>miesiecznego Kubusia.

firstChild.firstChild (jak niektórzy zauważyli) ;)

A ethanak.firstChild czasami mi przez ramię na tę listę zagląda - ale
przekażę z przyjemnością.

PS. Oczywiście dziękuję wszystkim :):):)